marți, 17 iunie 2008

Dacia Sandero

Noul model Dacia, anuntat cu surle si trambite inca de anul trecut si-a facut aparitia pe piata din Romania- Dacia Sandero. Am vazut pe sosele deja Dacia Sandero, am vazut-o pe tiruri pregatita pentru reprezentante si pot sa spun ca nu m-a impesionat foarte tare. Am tot auzit prin presa cum ca noul model Sandero ar fi mai cizelat la interior , cu materiale mai bune, iar la exterior ceva total diferit fata de Dacia Logan, asta avand in vedere rotunjimile noului model Dacia Sandero. Am vazut apoi spotul de prezentare Dacia Sandero si am fost aproape gata sa le dau dreptate , sa zic da uite un model mai special. Si cum am zis mai sus in cele din urma am vazut-o fata in fata si am ramas un pic dezamagit. NU seamana cu Dacia Sandero de la televizor. Este pur si simplu o restilizare a modelului Renault Clio care nu imi spune nimic . Sunt sigur ca o sa se vanda bine, la fel de bine ca si Dacia Logan dar inca ii lipseste mult.

Niciun comentariu: